Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Waar vind ik informatie over mijn membership?

Als je geen e-mail hebt ontvangen, kun je het volgende doen:

  1. Controleer eerst of de e-mail niet in je spam terecht is gekomen.
  2. Ga naar Mijn accountinstellingen (site of app) en controleer of je membership erbij staat.
  3. Als je je membership niet ziet staan, betekent dit dat je betaling niet is verwerkt
    Probeer het opnieuw.
    Op de computer: klik hier.
    Op mobiel: klik hier.

Wanneer eindigt mijn membership?

  • Hier vind je informatie over je membership:
    • Vanaf een computer: Mijn accountinstellingen >Membership beheren.
    • Vanaf mobiel en app: Het gedeelte Ik > ⚙️
  • Hier kun je ook het automatisch verlengen stopzetten en je aankoopgeschiedenis bekijken.
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.