Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Ik wil mijn membership stopzetten. Hoe kan ik dat doen?

We hopen dat je een goede reden hebt om ons te verlaten!
Als dat het geval is, wil je dan je verhaal achterlaten? Klik hier.

Goed, om terug te komen op je vraag 😊


Vanaf een computer:

  • Log vanaf een computer in op je account
  • Ga naar Mijn accountinstellingen > Mijn membership en zet het automatisch verlengen stop.
    Of klik hier.

! Als je hebt gekozen voor een betaling in delen zijn er mogelijk nog termijnen die je moet betalen.

Vanop onze mobiele site, via je telefoon:

Het is momenteel nog niet mogelijk om de automatische verlenging stop te zetten via onze mobiele site. Je kan dit via de desktop site of een van onze apps doen, of gewoon contact opnemen met onze Customer Care afdeling.

Vanuit onze Android app:

  • Ga naar het tabblad ‘ik'
  • Tik rechts bovenaan op het tandwielicoontje
  • Tik op de volgende pagina op ‘Membership opzeggen'
  • Geef je inloggegevens in en volg de stappen om de automatische verlenging te annuleren

! Als je hebt gekozen voor een betaling in delen zijn er mogelijk nog termijnen die je moet betalen.

Aankopen via onze iPhone-app:

  • Open de ‘Instellingen' app
  • Tik op je naam
  • Tik op ‘Abonnementen'
  • Tik op het abonnement
  • Tik op ‘Annuleer abonnement'. Mogelijk moet je omlaag scrollen om de knop ‘Annuleer abonnement' te vinden.

! Als je geen knop ‘Annuleer abonnement' ziet of als er een bericht in rode tekst over de vervaldatum verschijnt, is het abonnement al opgezegd.

Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Indien je nog steeds contact wenst met het customer care team,
klik dan hieronder.