Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieรซn Meestgestelde vragen
Categorieรซn
Meestgestelde vragen
Terug

Hoe beheer ik mijn meldingen?

Wat voor soort meldingen krijg je van ons?

Om je te helpen om in contact te komen met onze singles communiceren wij met jou via e-mail, push notificatie en in-app berichten.

Wij sturen met name serviceberichten zoals betalingsbevestigingen, verzoeken om een nieuw wachtwoord, moderatiebeslissingen, selecties van singles waarvan wij denken dat je ze leuk zou vinden en meldingen over de aandacht die je profiel krijgt van onze leden (bijv. likes, nieuwe berichten enz. ) om ervoor te zorgen dat je de juiste match niet mist!

Mocht je dit wensen kunnen we je ook aanbiedingen, kortingen, nieuws en uitnodigingen voor evenementen sturen om je kansen om je perfecte match te vinden te vergroten. โญโญ

Wil je je meldingsvoorkeuren nu bijwerken?

Misschien ontvang je te veel meldingen, of juist te weinig ๐Ÿ˜ณ. Geen zorgen, dat lossen we op.

  1. Log in op de site
  2. Ga naar het gedeelte met Mijn account > Notificaties en meldingen
  3. Vink de meldingen aan of uit die je wel of juist niet wilt ontvangen. Zo simpel is het!

Op de computer: klik hier.
Op mobiel: klik hier.

Als je helemaal geen e-mails van ons ontvangt:

  • Ga naar je Mijn account om te controleren of we het juiste e-mailadres hebben.
  • Als het e-mailadres klopt, kijk dan ook even in je spam.

Gebruik je de APP en wil je je instellingen voor meldingen, geluid en trillen aanpassen?

  • Ga naar het gedeelte Ik in de app, tik op het symbool voor Instellingen en vervolgens op Mijn meldingen.
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Indien je nog steeds contact wenst met het customer care team,
klik dan hieronder.