Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Ik heb me uitgeschreven, maar ik blijf betalen. Hoe kan dat?

😬 Hier kunnen een aantal redenen voor zijn:

Je hebt je profiel opgeschort. Het opschorten van je profiel betekent niet dat de verlenging van je membership is stopgezet. Je membership blijft actief en wordt ook steeds vernieuwd totdat je het stopzet.

Je opzegging is niet goed verwerkt. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is dit waarschijnlijk de reden.
➔ Probeer het opnieuw of neem contact op met ons Customer Care-team 💌.

Je hebt nog een ander profiel. Bijvoorbeeld bij onze collega's van Lexamore

Waarom zijn er meerdere betalingen afgeschreven?

Dit kan gebeuren afhankelijk van de membership-pakketten en -opties die je hebt afgenomen. We bieden verschillende opties aan om je zoekopdrachten en communicatie te personaliseren en te verbeteren.

➔ Bij twijfels over je betalingen kun je de informatie over je membership en je betalingen bekijken door op een computer in te loggen en naar Mijn accountinstellingen te gaan.
Op de computer: klik hier.
Op mobiel: klik hier.

Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.