Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Help! Ik kan me niet inschrijven.

Er zijn een aantal veelvoorkomende redenen voor problemen bij het inschrijven 😬

1. Je krijgt een bericht te zien dat je e-mailadres al in gebruik is

  • Je e-mailadres mag maar aan één Meetic-account zijn gekoppeld.
    ➔ Als je al een profiel op Meetic hebt, moet je dit verwijderen voordat je een nieuw profiel aan kunt maken met datzelfde e-mailadres.
  • Log in op je oude account, ga naar je accountinstellingen > mijn profiel opschorten > Om je account te verwijderen, klik hier.
    Of klik hier.


2. Je wachtwoord wordt niet geaccepteerd

We willen de accounts op Meetic veilig houden, dus moet je wachtwoord aan de volgende eisen voldoen:

  • minimaal 8 tekens
  • zowel hoofdletters als kleine letters
  • minimaal één cijfer
  • bijvoorbeeld: Meetic2022@

➔ Je wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als je gebruikersnaam.
➔ En geef je inloggegevens nooit aan iemand anders, ook niet aan een bekende.
➔ Je wachtwoord moet uniek zijn! Gebruik nooit hetzelfde wachtwoord voor meerdere websites.

3. Je hebt mogelijk geen toegang tot je account als je aan de andere kant van de wereld zit

  • Je hebt vanaf bijna overal ter wereld toegang tot je Meetic-account ✈️, maar er zijn een aantal landen waarin dit niet mogelijk is.
    Geniet dan lekker van je reis en bekijk je profiel weer zodra je thuis bent!
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.