Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Ik heb een membership. Waarom kan ik berichten niet lezen of niet op berichten reageren?

Je krijgt geen reactie op je berichten

Als je berichten wel zijn verstuurd, kunnen er verschillende redenen zijn dat iemand niet reageert:

  • De ander heeft nog niet ingelogd en heeft je bericht dus nog niet gezien.
  • De ander heeft geen membership, wat nodig is om berichten te lezen en erop te reageren.
  • De ander heeft je bericht wel gelezen, maar wil niet reageren. Respecteer de keuze van de ander en ga verder met je datingavontuur. Er zijn genoeg andere singles te leren kennen op Meetic.

Om je kans op een reactie te vergroten, is het belangrijk om je profiel volledig in te vullen.

Je hebt een membership, maar je kunt geen e-mails lezen of sturen

Zodra je een membership afsluit, zou je berichten moeten kunnen sturen en lezen. Als dit niet goed werkt, kunnen daar vier mogelijke redenen voor zijn:

  • Je membership wordt nog niet herkend door ons systeem➔ log uit en log weer opnieuw in.
  • Je betaalmethode is niet langer geldig. Je membership is verlopen en is niet verlengd omdat je betaalmethode niet is bijgewerkt.
  • Je hebt het membership afgesloten op een ander profiel. Mogelijk heb je meerdere profielen aangemaakt en ben je nu ingelogd op een profiel zonder membership. (We herinneren je er meteen nog even aan dat het niet is toegestaan om meerdere profielen te hebben.)
  • Je hebt je membership afgesloten bij een van onze andere services, Lexamore of OurTime en niet bij Meetic.
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Indien je nog steeds contact wenst met het customer care team,
klik dan hieronder.