Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Waarom moet er authenticatie plaatsvinden voordat ik mijn aankoop kan afronden?

Bij Meetic willen we je een prettige en 100% veilige ervaring bieden. In 2021 is de nieuwe, door de Europese Unie opgestelde Richtlijn voor betaaldiensten (DSP2) van kracht geworden. Deze richtlijn heeft tot doel om het risico op fraude te minimaliseren en de veiligheid van betaaldiensten te verbeteren.

Om je aankopen te kunnen afronden ben je daarom verplicht om je betalingen te authenticeren op de website van je bank. Dit geldt voor alle aankopen die via de site van Meetic en de iTunes-app worden gedaan en met een betaalpas worden betaald.

Het authenticatieproces bestaat uit de volgende stappen:

- Eerst is het belangrijk dat je de app van je bank hebt gedownload en toestemming hebt gegeven voor meldingen van deze app,
- Zodra je bankgegevens zijn ontvangen en gevalideerd op de aankooppagina van Meetic, volg je de instructies voor authenticatie van je bank. Meestal ontvang je daarna een melding van je bankapp: klik hierop om je aankoop te valideren of open je bankapp als je geen melding ontvangt,
- Keer vervolgens terug naar Meetic om je aankoop af te ronden en gebruik te maken van onze diensten. 😊

Let op: als je het authenticatiescherm sluit zonder te valideren en terugkeert naar de aankooppagina om te betalen, kan je aankoop niet worden afgerond.

Houd er rekening mee dat authenticatie ook vereist is op het moment dat de vervaldatum van je betaalpas is verstreken en je wordt verzocht om deze informatie bij te werken; tot die tijd zal er niets van je rekening worden afgeschreven.

Lukt het niet om je betaling via je bankapp te valideren, dan raden wij je aan om:

- contact op te nemen met je bank,
- een van de andere beschikbare betaalmethoden te proberen, zoals PayPal,
- via een ander apparaat je aankoop te doen; soms verloopt de authenticatie van een betaling op een computer soepeler dan op een mobiele telefoon,
- contact op te nemen met onze klantenservice zodat een van onze adviseurs je kan helpen bij je aankoop.

Je bent slechts een muisklik verwijderd van mooie ontmoetingen. 😉

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee