Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom hebben jullie mijn account gesloten?

Er kunnen verschillende redenen zijn dat we je profiel hebben gesloten:

1. Je profiel is automatisch gesloten nadat je het hebt aangemaakt

  • Waarschijnlijk kun je onze site niet bereiken vanaf de locatie of verbinding die je gebruikt.
  • Om dit te controleren kun je contact opnemen met onze Customer Care 💌.

 

2. Je profiel is gesloten vanwege je leeftijd

  • Meetic is alleen beschikbaar voor mensen van 18 jaar en ouder. Daarom sluiten we accounts die worden geopend door mensen die jonger lijken te zijn. 
  • Neem eventueel contact op met de Customer Care 💌 om je profiel weer te openen. Je moet kunnen aantonen dat je 18 jaar of ouder bent, bijvoorbeeld met je paspoort of rijbewijs.

 

3. Je profiel is gesloten na een melding van slecht gedrag

  • We willen dat Meetic voor iedereen een veilige en leuke plek is. Daarom moet elk Meetic-profiel voldoen aan onze algemene voorwaarden en community-richtlijnen. Als een profiel daar niet aan voldoet, kan ons moderatieteam het profiel sluiten.
  • Bekijk deze twee links voor meer informatie over onze verwachtingen voor content op je profiel, je gedrag op onze site en de manier waarop je communiceert met andere singles: Algemene voorwaardengedragsregels

 

4. Je profiel is gesloten als gevolg van verdacht gedrag

  • Je profiel kan automatisch of handmatig worden gesloten als gevolg van verdacht
    gedrag.
  • Is er een fout gemaakt? Neem dan contact op met het Customer Care-team 💌.
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.