Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom heb ik een waarschuwing gehad?

Elke waarschuwing van ons toezichtsteam wordt voorzien van uitleg zodat je begrijpt waarom dit besluit is genomen.

De meest voorkomende redenen zijn:

– spammen (het massaal versturen van hetzelfde bericht) van persoonlijke contactgegevens
– beledigingen
– ongepast gedrag

Lees voor meer informatie over gedrag dat niet is toegestaan op de site de Algemene Gebruiksvoorwaarden.

Elke waarschuwing van ons toezichtsteam wordt voorzien van uitleg zodat je begrijpt waarom dit besluit is genomen.

De meest voorkomende redenen zijn:
– spam (het massaal versturen van eenzelfde bericht)
– beledigingen
– stelselmatige communicatie van persoonlijke gegevens

Lees voor meer informatie over gedrag dat niet is toegestaan op de site de Algemene Gebruiksvoorwaarden.

Elke waarschuwing van ons toezichtsteam wordt voorzien van uitleg zodat je begrijpt waarom dit besluit is genomen.

De meest voorkomende redenen zijn:
– spam (het massaal versturen van eenzelfde bericht)
– beledigingen
– stelselmatige communicatie van persoonlijke gegevens

Lees voor meer informatie over gedrag dat niet is toegestaan op de site de Algemene Gebruiksvoorwaarden.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.