Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Hoe maak ik melding van (poging tot) oplichting?

Als je op de site slachtoffer bent geworden van oplichting, kun je de persoon in kwestie melden aan ons Customer Care Team door wanneer je het profiel bezoekt rechts bovenaan de pagina te klikken op de cirkel met drie bolletjes en ‘Moderator waarschuwen’ te kiezen. Ook kan je rechtstreeks contact opnemen met ons Customer Care team via de rubriek “Neem contact met ons op”.

Als het voorval buiten de site om is gebeurd, raden we je aan om naast een melding bij Lexa.nl ook direct de politie en/of Fraudehelpdesk (www.fraudehelpdesk.nl) in te schakelen. Wij zullen altijd aan ieder verzoek van politie of justitie voldoen om mee te werken aan een eventueel onderzoek.

Als je op de site slachtoffer bent geworden van oplichting, kun je de persoon in kwestie melden aan ons Customer Care Team. Ga hiervoor naar het profiel van de desbetreffende member en klik onder aan de pagina op “Maak een melding”.

Als het voorval buiten de site om is gebeurd, raden we je aan om naast een melding bij Lexa.nl ook direct de politie en/of Fraudehelpdesk (www.fraudehelpdesk.nl) in te schakelen. Wij zullen
altijd aan ieder verzoek van politie of justitie voldoen om mee te werken aan een eventueel onderzoek.

Als je op de site slachtoffer bent geworden van oplichting, kun je de persoon in kwestie melden aan ons Customer Care Team. Ga hiervoor naar het profiel van de desbetreffende member en klik onder aan de pagina op “Maak een melding”.

Als het voorval buiten de site om is gebeurd, raden we je aan om naast een melding bij Lexa.nl ook direct de politie en/of Fraudehelpdesk (fraudehelpdesk.nl) in te schakelen. Wij zullen altijd aan ieder verzoek van politie of justitie voldoen om mee te werken aan een eventueel onderzoek.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.