Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom ontvang ik geen e-mailnotificaties meer?

Wanneer je de e-mailnotificaties niet ontvangt terwijl je de notificaties wel ingeschakeld hebt is het mogelijk dat deze in je folder met ongewenste e-mails verdwijnen. Controleer de instellingen van je spamfilter in je e-mailaccount en geef Lexa.nl toestemming om niet als spam gerapporteerd te worden.

Als jouw spamfilter al is ingesteld kan het zijn dat je onze e-mails gedurende een lange periode niet hebt geopend. Onze servers zien jouw mailbox dan als niet beschikbaar en sturen geen notificaties meer. In dat geval kan je contact opnemen met ons Customer Care team via de rubriek “Neem contact met ons op”, zodat we deze blokkering kunnen opheffen.

Wanneer je de e-mailnotificaties niet ontvangt terwijl je de notificaties wel ingeschakeld hebt is het mogelijk dat deze in je spam-box verdwijnen. Controleer de instellingen van je spamfilter
in je e-mailaccount en geef Lexa.nl toestemming om niet als spam gerapporteerd te worden.

Als jouw spamfilter al is ingesteld kan zijn dat je onze e-mails gedurende een lange periode niet hebt geopend. Onze servers zien jouw mailbox dan als niet beschikbaar en sturen geen
notificaties meer.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!