Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom is de woonplaats die op mijn profiel staat niet de juiste?

Indien de woonplaats die op je profiel staat niet overeenkomt met diegene die je opgegeven hebt dan raden we je aan om contact op te nemen met ons Customer Care team. Je kan dit doen via de rubriek “Neem contact met ons op”.

Bij je inschrijving heb je de postcode ingevoerd van jouw woonplaats. In sommige gevallen kan het zijn dat dit niet de juiste woonplaats is:

  • als je onlangs bent verhuisd en je deze informatie nog niet hebt bijgewerkt;
  • als je in een klein dorpje woont waarvan de bijbehorende postcode niet is gevonden.

Is het eerste van toepassing? Log dan in op een computer en werk je gegevens bij in de rubriek “Mijn profiel”. Deze rubriek verschijnt als je met je muis over je nickname gaat (rechtsboven).

In het tweede geval bieden wij je onze excuses aan omdat we niet de juiste gemeente kunnen bieden. Kies de dichtstbijzijnde gemeente uit de lijst.

Denk je dat deze informatie door een derde is gewijzigd? Beveilig dan jouw account door onmiddellijk je inloggegevens te wijzigen (e-mailadres en wachtwoord) in de rubriek “Mijn instellingen en membership”.

Je hebt bij je inschrijving de postcode ingevoerd van jouw woonplaats. In sommige gevallen kan het zijn dat dit niet de juiste woonplaats is:
– als je onlangs bent verhuisd en je deze informatie nog niet hebt bijgewerkt;
– als je in een klein dorpje woont waarvan de bijbehorende postcode niet is gevonden.
– als de gemeente een andere postcode aan je profiel gehangen heeft en wij dit nog niet aangepast hebben.

In het eerste geval kun je de gegevens zelf bijwerken.
In het tweede geval bieden wij je onze excuses aan omdat we niet de juiste gemeente kunnen bieden. Kies dan de dichtstbijzijnde gemeente uit de lijst. In het derde geval kan je contact opnemen
met ons Customer Care Team.

Denk je dat deze informatie door een derde is gewijzigd? Beveilig dan jouw profiel door onmiddellijk je inloggegevens te wijzigen (e-mailadres en wachtwoord).

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!