Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Hoe wijzig ik de zoekopdracht (man/vrouw)?

Het kan voorkomen dat je per ongeluk een verkeerd profieltype hebt gekozen. Helaas is het voor ons niet mogelijk om het profieltype voor je te wijzigen. Je dient het profiel te verwijderen zodat je weer een nieuw profiel aan kunt maken.

Om je profiel te verwijderen dien je op je profielfoto (of de grijze standaardpictogram) te klikken uiterst rechts op de taakbalk bovenaan elke pagina en vervolgens ‘Mijn account’ te kiezen. Vervolgens klik je links onderaan deze pagina in de rubriek ‘Support Lexa’ op de link ‘Mijn account opschorten’ .

Er zal een pop-up verschijnen waarbij je de keuze wordt gegeven om je profiel tijdelijk op te schorten of je profiel definitief te verwijderen.

Om je profiel definitief te verwijderen klik je onderaan deze pop-up op de zin ‘Om je account te verwijderen, klik hier’. Vervolgens moet je hier je e-mailadres en wachtwoord ingeven en op ‘bevestigen’ te klikken, en moet je nog enkele stappen doorlopen. Wanneer je deze allmaal doorlopen hebt is je profiel verwijderd.

Houd er wel rekening mee dat het 24 uur duurt voordat je hetzelfde e-mailadres weer opnieuw kunt gebruiken om je aan te melden.

Wanneer je gebruik maakte van een Full Membership kunnen wij dit membership voor je overzetten naar het nieuwe profiel. Maak dan eerst het nieuwe profiel aan, en stuur ons een bericht met zowel jouw oude als je nieuwe gebruikersnaam. Wij zetten deze dan zo spoedig mogelijk voor je over.

Het kan voorkomen dat je per ongeluk een verkeerd profiel type hebt gekozen. Helaas is het voor ons niet mogelijk om het profiel type voor je te wijzigen. Je dient het profiel te verwijderen zodat je weer een nieuw profiel aan kunt maken.

Om het profiel te verwijderen ga je via jouw gebruikersnaam rechtsboven in het scherm naar “Mijn instellingen & Membership”. Onderaan deze pagina vind je de link om het profiel te verwijderen. Klik op de link in de volgende zin: “Om jouw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier”. Dit herhaal je op de volgende pagina door te klikken op: “Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld.”

Houd er wel rekening mee dat het 24 uur duurt voordat je hetzelfde e-mailadres weer opnieuw kunt gebruiken om je aan te melden.

Wanneer je gebruik maakte van een Full Membership kunnen wij dit membership voor je overzetten naar het nieuwe profiel. Maak dan eerst het nieuwe profiel aan, en stuur ons een bericht met zowel jouw oude als je nieuwe gebruikersnaam. Wij zetten deze dan zo spoedig mogelijk voor je over.

Het kan voorkomen dat je per ongeluk een verkeerd profiel type hebt gekozen. Helaas is het voor ons niet mogelijk om het profiel type voor je te wijzigen. Je dient het profiel te verwijderen zodat je weer een nieuw profiel aan kunt maken.

Om het profiel te verwijderen ga je via jouw gebruikersnaam rechtsboven in het scherm naar “Mijn instellingen & Membership”. Onderaan deze pagina vind je de link om het profiel te verwijderen. Klik op de link in de volgende zin: “Om jouw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier”. Dit herhaal je op de volgende pagina door te klikken op: “Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld.”

Houd er wel rekening mee dat het 24 uur duurt voordat je hetzelfde e-mailadres weer opnieuw kunt gebruiken om je aan te melden.

Wanneer je gebruik maakte van een Full Membership kunnen wij dit membership voor je overzetten naar het nieuwe profiel. Maak dan eerst het nieuwe profiel aan, en stuur ons een bericht met zowel jouw oude als je nieuwe gebruikersnaam. Wij zetten deze dan zo spoedig mogelijk voor je over.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.