Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom kan ik niet inloggen op mijn profiel terwijl ik net mijn profiel heb aangemaakt?

Bij je inschrijving heb je een bevestigingsmail ontvangen met de vraag om je e-mailadres te bevestigen. Controleer eerst of je deze e-mail hebt ontvangen.

Is dat niet zo? Dan is jouw inschrijving niet voltooid en moet je het opnieuw proberen.

Heb je de bevestiging wel ontvangen? Controleer dan of je inloggegevens goed zijn gespeld. Let ook goed op hoofdletters, kleine letters, cijfers en interpunctie.

Lukt het je toch nog niet om in te loggen op je profiel? Ga dan naar je inbox (en check ook je spam of ongewenste e-mail) en kijk of je geen bericht van ons hebt gehad over de Algemene Gebruiksvoorwaarden.

Bij je inschrijving heb je een bevestigingsmail ontvangen met de vraag om je e-mailadres te bevestigen. Controleer eerst of je deze e-mail hebt ontvangen.

Is dat niet zo? Dan is jouw inschrijving niet voltooid en moet je het opnieuw proberen.

Heb je de bevestiging wel ontvangen? Controleer dan of je inloggegevens goed zijn gespeld. Let ook goed op hoofdletters, kleine letters, cijfers en interpunctie. We raden je hiervoor aan om je
inloggegevens op te halen via de link op de homepage.

Lukt het je toch nog niet om in te loggen op je profiel? Ga dan naar je inbox (en check ook je spam of ongewenste e-mail) en kijk of je geen bericht van ons hebt gehad over de Algemene
Gebruiksvoorwaarden.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!