Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Ik zie onbekende activiteiten op mijn profiel, wat moet ik doen?

Wanneer je verdachte handelingen op je profiel ziet (het versturen van berichten waarvan jij niet de afzender bent, wijzigen van je foto’s/toegangscodes, enz.), kan dat een teken van hacking zijn.

Volg onderstaande aanwijzingen als je denkt dat dat het geval is:

  • Als je nog wel kunt inloggen op je profiel

Wijzig onmiddellijk het wachtwoord van je profiel en log uit. Log dan weer in op alle apparaten waarmee je toegang hebt tot de site.

  • Als je niet meer kunt inloggen op je profiel

Maak een nieuw profiel aan met een ander e-mailadres en een nieuw wachtwoord.

Wacht een paar minuten nadat je je nieuwe profiel hebt aangemaakt. Houd je oude gebruikersnaam en je nieuwe klantnummer (zie “Mijn account”) bij de hand en neem contact op met het Customer Care Team via de rubriek “Neem contact met ons op”.

Een van onze medewerkers kan dan het oude profiel sluiten en je membership overzetten naar je nieuwe profiel.

Veiligheidstip: kies een complex wachtwoord, met minimaal een letter, cijfer en een speciaal teken.

 

Wanneer je verdachte handelingen op je profiel bziet (het versturen van berichten waarvan jij niet de afzender bent, wijzigen van je foto’s/toegangscodes, enz.), kan dat een teken van hacken
zijn.
Volg onderstaande aanwijzingen als je denkt dat dat het geval is:

  • Als je nog wel kunt inloggen op je profiel

Wijzig onmiddellijk het wachtwoord van je profiel en log uit. Log dan weer in op alle apparaten waarmee je toegang hebt tot de site.

  • Als je niet meer kunt inloggen op je profiel

Maak een nieuw profiel aan met een ander e-mailadres en een nieuw wachtwoord.

Wacht een paar minuten nadat je je nieuwe profiel hebt aangemaakt. Houd je oude gebruikersnaam en je nieuwe klantnummer (zie “Mijn instellingen en membership”) bij de hand en neem contact op
met het Customer Care Team.
Een van onze medewerkers kan dan het oude profiel sluiten en je membership overzetten naar je nieuwe profiel.

Een paar veiligheidstips:
– kies een complex wachtwoord, met minimaal een letter, cijfer en een speciaal teken.
– stuur je berichten nooit door aan andere mensen om het risico op toegang tot jouw profiel te beperken.

Wanneer je verdachte handelingen op je profiel bziet (het versturen van berichten waarvan jij niet de afzender bent, wijzigen van je foto’s/toegangscodes, enz.), kan dat een teken van hacken
zijn.
Volg onderstaande aanwijzingen als je denkt dat dat het geval is:

  • Als je nog wel kunt inloggen op je profiel

Wijzig onmiddellijk het wachtwoord van je profiel en log uit. Log dan weer in op alle apparaten waarmee je toegang hebt tot de site.

  • Als je niet meer kunt inloggen op je profiel

Maak een nieuw profiel aan met een ander e-mailadres en een nieuw wachtwoord.

Wacht een paar minuten nadat je je nieuwe profiel hebt aangemaakt. Houd je oude gebruikersnaam en je nieuwe klantnummer (zie “Mijn instellingen en membership”) bij de hand en neem contact op
met het Customer Care Team.
Een van onze medewerkers kan dan het oude profiel sluiten en je membership overzetten naar je nieuwe profiel.

Een paar veiligheidstips:
– kies een complex wachtwoord, met minimaal een letter, cijfer en een speciaal teken.
– stuur je berichten nooit door aan andere mensen om het risico op toegang tot jouw profiel te beperken.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!