Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn deelname?

Als je deelname is geregistreerd, ontvang je een bevestigingsmail in je persoonlijke mailbox.

Als je geen bevestiging hebt ontvangen van je deelname of betaling, verzoek ik je om:

– te controleren of de bevestiging niet in de map “ongewenste e-mail/spam” van je e-mailbox zit.
– te kijken onder de tab “Events” door vanaf een computer in te loggen op je profiel om te zien of je voorinschrijving goed is geregistreerd en of het Event niet vol is.

Is de betaling wel uitgevoerd maar je inschrijving niet bevestigd? Dan verzoek ik je om ons een betalingsbewijs toe te sturen, samen met je bankgegevens voor de terugbetaling.

Als je deelname is geregistreerd, ontvang je een bevestigingsmail in je persoonlijke mailbox.

Als je geen bevestiging hebt ontvangen van je deelname of betaling, verzoek ik je om:
– te controleren of de bevestiging niet in de map “ongewenste e-mail/spam” van je e-mailbox zit.
– te kijken onder de tab “Events” door vanaf een computer in te loggen op je profiel om te zien of je voorinschrijving goed is geregistreerd en of het Event niet vol is.

Is de betaling wel uitgevoerd maar je inschrijving niet bevestigd? Dan verzoek ik je om ons een betalingsbewijs toe te sturen, samen met je bankgegevens voor de terugbetaling.

Als je deelname is geregistreerd, ontvang je een bevestigingsmail in je persoonlijke mailbox.

Als je geen bevestiging hebt ontvangen van je deelname of betaling, verzoek ik je om:
– te controleren of de bevestiging niet in de map “ongewenste e-mail/spam” van je e-mailbox zit.
– te kijken onder de tab “Events” door vanaf een computer in te loggen op je profiel om te zien of je voorinschrijving goed is geregistreerd en of het Event niet vol is.

Is de betaling wel uitgevoerd maar je inschrijving niet bevestigd? Dan verzoek ik je om ons een betalingsbewijs toe te sturen, samen met je bankgegevens voor de terugbetaling.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.