Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn deelname annuleer? 

De plaatsen voor de betaalde evenementen worden alleen gereserveerd als de betaling is bevestigd. Dus als je hebt betaald, reserveren wij een plek voor jou.

Als je ons tijdig waarschuwt, kunnen wij misschien iemand anders vinden om jou te vervangen. In dat geval krijg je je geld terug of nemen we jouw inschrijving over.

Maar als je ons niet tijdig op de hoogte stelt en je niet naar het evenement gaat, is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen.

De plaatsen voor de betaalde evenementen worden alleen gereserveerd als de betaling is bevestigd. Dus als je hebt betaald, reserveren wij een plek voor jou.

Als je ons tijdig waarschuwt, kunnen wij misschien iemand anders vinden om jou te vervangen. In dat geval krijg je je geld terug of nemen we jouw inschrijving over.

Maar als je ons niet op de hoogte stelt en je niet naar het evenement gaat, is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen.

De plaatsen voor de betaalde evenementen worden alleen gereserveerd als de betaling is bevestigd. Dus als je hebt betaald, reserveren wij een plek voor jou.

Als je ons tijdig waarschuwt, kunnen wij misschien iemand anders vinden om jou te vervangen. In dat geval krijg je je geld terug of nemen we jouw inschrijving over.

Maar als je ons niet op de hoogte stelt en je niet naar het evenement gaat, is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!