Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Wanneer eindigt mijn membership?

Je kan de status van je membership zien door op je profielfoto (of de grijze standaardpictogram) te klikken uiterst rechts op de taakbalk bovenaan elke pagina en vervolgens ‘Mijn account’ te kiezen. Hier vind je onder ‘Mijn membership beheren’ de verlengings- of vervaldatum van je membership en onder ‘Aankoopgeschiedenis’ tevens de betalingen die je gedaan hebt.

IPHONE
Alle gegevens over je betaling vind je in het onderdeel “Ik”, te bereiken onderaan de app.

Klik vervolgens op het icoon in de vorm van een tandwiel links bovenaan.

In het gedeelte “Membership” vind je de vervaldatum van je membership.

ANDROID
Alle informatie over je membership vind je in het gedeelte “Ik”.

Ga vervolgens naar de tab “Instellingen” onderaan de pagina.

In het gedeelte “Membership” vind je de vervaldatum van je membership.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!