Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom krijg ik aanbiedingen voor een membership terwijl ik heb betaald?

Deze situatie kan meerdere oorzaken hebben:

– Het systeem herkent jouw membership niet: log uit en dan weer in op de site of op de app.

– Je hebt een membership op een ander profiel: je hebt misschien meerdere profielen aangemaakt op de site en je bent ingelogd op het profiel zonder membership. Verwijder in dit geval het
profiel zonder membership om verwarring in de toekomst te voorkomen.

– Je hebt een membership op Lexamore: Lexa en Lexamore bieden verschillende diensten. De betaling is uitgevoerd op jouw Lexamore-profiel. Wil je optimaal gebruikmaken van de diensten van Lexa?
Neem dan het membership dat het best bij je past!

Deze situatie kan meerdere oorzaken hebben:

– Het systeem herkent jouw membership niet: log uit en dan weer in op de site of op de app.

– Je hebt een membership op een ander profiel: je hebt misschien meerdere profielen aangemaakt op de site en je bent ingelogd op het profiel zonder membership. Verwijder in dit geval het
profiel zonder membership om verwarring in de toekomst te voorkomen.

– Je hebt een membership op Lexamore: Lexa en Lexamore bieden verschillende diensten. De betaling is uitgevoerd op jouw Lexamore-profiel. Wil je optimaal gebruikmaken van de diensten van Lexa?
Neem dan het membership dat het best bij je past!

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.