Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Mijn bankpas is verlopen. Hoe wijzig ik mijn bankgegevens?  

Wanneer je bankpas verlopen is moet je de betalingsgegevens die aan je profiel gelinkt zijn wijzigen, anders ben je niet in staat om opnieuw een membership aan te kopen.

Om dit te doen kies je bij de betaling niet voor “Betalingsgegevens bevestigen”, maar voor “Betalingsgegevens wijzigen”.

Indien je momenteel nog over een actief membership beschikt moet je dit natuurlijk wel eerst ten einde laten lopen, voor je een nieuwe aankoop kunt doen. Let er hierbij op dat je de automatische verlenging eerst stopgezet hebt, anders loopt je membership door.

Vervolgens kies je bij aankoop van je nieuwe Full Membership niet voor “Betalingsgegevens bevestigen”, maar voor “Betalingsgegevens wijzigen”

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!