Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Kan ik mijn aankoop wijzigen?

Het is niet mogelijk om je aankoop te wijzigen op de site, maar je kan natuurlijk steeds binnen de 14 dagen na aankoop van je Full Membership om een herroeping vragen. Om dit te doen hoef je enkel een bericht met deze vraag te sturen naar ons Customer Care team, via de rubriek ‘Neem contact met ons op’.

Let op: het herroepen van je membership is alleen mogelijk bij de eerste aankoop van je membership en/of opties. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op de aankoop van boosts of de verlenging van je membership en/of opties.

Het is mogelijk om een aankoop te wijzigen als je de aankoop hebt gedaan in de 14 dagen voorafgaand aan je verzoek. Neem daarvoor snel contact op met ons Customer Care Team. Zij kunnen je
helpen om je membership aan te passen.

Let op: het herroepen van je membership is alleen mogelijk bij de eerste aankoop van je membership en/of opties. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op de aankoop van boosts of de
verlenging van je membership en/of opties.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!