Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Hoe verwijder ik mijn profiel?

Om je profiel te verwijderen moet je op je profielfoto (of de grijze standaardpictogram) klikken uiterst rechts op de taakbalk bovenaan elke pagina en vervolgens ‘Mijn account’ kiezen. Vervolgens klik je links onderaan deze pagina in de rubriek ‘Support Lexa’ op de link ‘Mijn account opschorten’ .

Er zal een pop-up verschijnen waarbij je nog de keuze wordt gegeven om je profiel tijdelijk op te schorten of je profiel definitief te verwijderen.

Wil je je profiel definitief verwijderen dan klik je onderaan deze pop-up op de zin ‘Om je account te verwijderen, klik hier’. Vervolgens wordt er gevraagd om je e-mailadres en wachtwoord in te geven en op ‘bevestigen’ te klikken, en moet je nog enkele stappen doorlopen. Wanneer je deze allemaal doorlopen hebt verwijderje je profiel definitief. Dit is onomkeerbaar:

– Je profiel zal niet meer op Lexa.nl verschijnen en je zult geen e-mails meer ontvangen van partners van Lexa
– Je gegevens (profieltekst, foto’s, profiel, contacten, berichten, etc.) worden definitief verwijderd.

Het kan maximaal 24 uur duren voor je profiel definitief van onze site is verwijderd. Je ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging op je e-mail account.

Je kunt jouw membership opzeggen door de automatische verlenging stop te zetten. Ga daarvoor naar de rubriek “Mijn membership”, ten vroegste 24 uur na de betaling van je membership en tot 48 uur voor de vervaldatum.

Ga hiervoor naar “Ik” en dan naar de rubriek “Instellingen”. Klik dan op “Mijn membership beheren” en volg de stappen om je membership te beëindigen.

Nadat de verlenging is stopgezet:

Ontvang je een e-mail met de bevestiging.

Blijf je tot de vervaldatum profiteren van je membership.

Als je membership is komen te vervallen, heb je geen toegang meer tot de betalende functionaliteiten van de site.

Na de looptijd van je membership zal er geen automatische afschrijving meer plaatsvinden.

Wil je je uitschrijven?

Je kunt op elk moment het verzoek indienen om jouw account te verwijderen. Richt je verzoek per e-mail of telefonisch aan de klantenservice met vermelding van je klantnummer en je mailadres. Alle gegevens met betrekking tot je account worden binnen 24 uur van de site verwijderd.

IPHONE
Je kunt jouw membership beëindigen door de automatische verlenging stop te zetten. Ga daarvoor naar de rubriek “Mijn abonnementen” in de “App Store” ten vroegste 24 uur na je betaling en ten
laatste 48 uur voor de vervaltermijn van je membership. Hier heb je de mogelijkheid om je automatische verlenging stop te zetten.

Wil je je profiel verwijderen?
Dit is helaas nog niet via de app mogelijk. Je kunt je profiel verwijderen door in te loggen via een computer. Wanneer je over je gebruikersnaam gaat zie je “Mijn instellingen en memberships”.
Onder “Memberships” tref je vervolgens de mogelijkheid om je automatische verlenging stop te zetten.

Je kunt ook op elk moment het verzoek indienen om jouw profiel te verwijderen. Neem hiervoor per e-mail contact op met ons Customer Care Team.

Alle gegevens met betrekking tot je profiel worden binnen 48 uur definitief verwijderd.

ANDROID
Dit is helaas nog niet via de app mogelijk. Je kunt je profiel verwijderen door in te loggen via een computer. Wanneer je over je gebruikersnaam gaat zie je “Mijn instellingen en memberships”.
Onder “Memberships” tref je vervolgens de mogelijkheid om je automatische verlenging stop te zetten.

Je kunt ook op elk moment het verzoek indienen om jouw profiel te verwijderen. Neem hiervoor per e-mail contact op met ons Customer Care Team.

Jouw verzoek wordt binnen 48 uur behandeld.

Wil je je uitschrijven?
Je kunt op elk moment het verzoek indienen om jouw profiel te verwijderen. Neem hiervoor per e-mail contact op met ons Customer Care Team.

Alle gegevens met betrekking tot je profiel worden binnen 24 uur definitief verwijderd.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.