Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom wordt mijn betaling geweigerd?

Het is mogelijk dat jouw bank de transactie heeft geweigerd of dat jouw creditcard niet in de lijst van betaalmiddelen staat die door de site worden geaccepteerd.

Je kunt je aankoop met de volgende creditcards betalen:
– Mastercard
– Visa
– American Express

Betalingen via iDeal kunnen alleen via de volgende banken:
– Rabobank
– ABN AMRO
– SNS bank
– Regiobank
– ING Bank
– Knab Bank
– Van Lanschot
– ASN Bank
– Triodos Bank

Het is ook mogelijk dat er problemen zijn met je PayPal account. Hiervoor neem je best contact op met Paypal, zodat zij je hier verder over kunnen informeren.

Het is mogelijk dat jouw bank de transactie heeft geweigerd of dat jouw creditcard niet in de lijst van betaalmiddelen staat die door de site worden geaccepteerd.

Je kunt je aankoop met de volgende creditcards betalen:
– Mastercard
– Visa
– American Express

Betalingen via iDeal kunnen alleen via de volgende banken:
– Rabobank
– ABN AMRO
– SNS bank
– Regiobank
– ING Bank
– Knab Bank
– Van Lanschot
– ASN Bank
– Triodos Bank

Het is ook mogelijk dat er problemen zijn met je PayPal account. Klik hiervoor

Foutmelding bij het betalen? Probeer dan een ander betaalmiddel.

Wanneer je je aankoop vanuit België doet:
– Voer een bankoverschrijving uit door te klikken op “Betalen per bank” en dan op “Bankoverschrijving”.
– Betaal via Paypal door op het bijbehorende logo te klikken. Je kunt dan inloggen of in een paar klikken een account aanmaken.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.