Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Hoe kan ik een aanbieding die ik heb ontvangen terugvinden?

De aanbiedingen worden automatisch per e-mail naar een deel van de members gestuurd.

Staat ons bericht niet in je inbox? Kijk dan in de folders “Spam” (of ongewenste e-mail) en “Prullenbak” (of verwijderde items). Controleer of de aanbieding nog geldig is voordat je erop klikt. Over het algemeen zijn de aanbiedingen namelijk beperkt geldig.

Ook zal je je aanbieding soms in de berichten op je Lexa profiel terugvinden. Let er wel op dat deze hier verdwijnen nadat deze verlopen zijn. Ze zullen dan nog wel zichtbaar zijn in je persoonlijke e-mail, maar niet meer werken.

Kan je de aanbieding toch niet meer terug vinden? Neem dan contact op met ons Customer Care Team via de de rubriek ‘Neem contact met ons op’.

De aanbiedingen worden automatisch per e-mail naar alle members gestuurd.

Staat ons bericht niet in je inbox? Kijk dan in de folders “Spam” (of ongewenste e-mail) en “Prullenbak” (of verwijderde items). Controleer of de aanbieding nog geldig is voordat je erop klikt.
Over het algemeen zijn de aanbiedingen namelijk beperkt geldig.

Kan je deze aanbieding toch niet vinden? Neem contact op met ons Customer Care Team.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!