Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Het lukt me niet om een optie aan te schaffen (Control, Premium of Boost). Wat moet ik doen?

In dat geval zijn er twee mogelijkheden:

– je betaling werd geaccepteerd

Om de optie te activeren, moet je uitloggen en dan weer inloggen op jouw profiel. Kijk dan in het overzicht van je betalingen in de rubriek “Mijn instellingen en membership” of de betaling is
bevestigd.

– je betaling werd geweigerd

Controleer in dat geval of jouw bankpas nog geldig is en of je de gegevens goed hebt ingevoerd. Voer de nummers van je nieuwe kaart in als je kaart is verlopen.

In dat geval zijn er twee mogelijkheden:

– jouw betaling is geaccepteerd
Om de optie te activeren, moet je uitloggen en dan weer inloggen op jouw profiel. Kijk dan in het overzicht van je betalingen in de rubriek “Mijn instellingen en membership” of de betaling is
bevestigd.

– jouw betaling is geweigerd
Controleer in dat geval of jouw bankpas nog geldig is en of je de gegevens goed hebt ingevoerd. Voer de nummers van je nieuwe kaart in als je kaart is verlopen.

In dat geval zijn er twee mogelijkheden:

– jouw betaling is geaccepteerd
Om de optie te activeren, moet je uitloggen en dan weer inloggen op jouw profiel. Kijk dan in het overzicht van je betalingen in de rubriek “Mijn instellingen en membership” of de betaling is
bevestigd.

– jouw betaling is geweigerd
Controleer in dat geval of jouw bankpas nog geldig is en of je de gegevens goed hebt ingevoerd. Voer de nummers van je nieuwe kaart in als je kaart is verlopen.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Meetic app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.