Het lukt me niet om een optie aan te schaffen (Control, Premium of Boost). Wat moet ik doen?
In dat geval zijn er twee mogelijkheden:
– je betaling werd geaccepteerd
Om de optie te activeren, moet je uitloggen en dan weer inloggen op jouw profiel. Kijk dan in het overzicht van je betalingen in de rubriek “Mijn instellingen en membership” of de betaling is
bevestigd.
– je betaling werd geweigerd
Controleer in dat geval of jouw bankpas nog geldig is en of je de gegevens goed hebt ingevoerd. Voer de nummers van je nieuwe kaart in als je kaart is verlopen.
In dat geval zijn er twee mogelijkheden:
– jouw betaling is geaccepteerd
Om de optie te activeren, moet je uitloggen en dan weer inloggen op jouw profiel. Kijk dan in het overzicht van je betalingen in de rubriek “Mijn instellingen en membership” of de betaling is
bevestigd.
– jouw betaling is geweigerd
Controleer in dat geval of jouw bankpas nog geldig is en of je de gegevens goed hebt ingevoerd. Voer de nummers van je nieuwe kaart in als je kaart is verlopen.
In dat geval zijn er twee mogelijkheden:
– jouw betaling is geaccepteerd
Om de optie te activeren, moet je uitloggen en dan weer inloggen op jouw profiel. Kijk dan in het overzicht van je betalingen in de rubriek “Mijn instellingen en membership” of de betaling is
bevestigd.
– jouw betaling is geweigerd
Controleer in dat geval of jouw bankpas nog geldig is en of je de gegevens goed hebt ingevoerd. Voer de nummers van je nieuwe kaart in als je kaart is verlopen.
- Via desktop Klik om te wijzigen
- Via mobiele site Klik om te wijzigen
- Via de Meetic app Klik om te wijzigen